50 shades of grey

Usch. Jag hade precis skrivit ett inlägg men sudda ut allt och började om. Blir ledsen och nedstämd, men det är ju ingen anledning att ni också ska känna så.

Nej istället så kan jag berätta att jag har läst klart VA, igen. Känns lite tomt nu, kommer sakna Rose och Dimitri. Men men, vidare mot nya äventyr. Kanske en 50 shades of grey. Kanske. :)

Ja och i helgen, (söndag) när jag hade planerat att ligga bakis i sängen hela dan. Då blev man istället brutalt väckt av en Per som ropar och skriker att jag måste gå upp. Nelzon är lös i magen. Väldigt mycket har fastnat i hans päls, och ännu värre är, han har droppat runt det i hela lägenheten. Jahopp. Bara att gå upp, tvätta nelzon, tvätta ALLT(kuddfodral, överkast, filtar mm), och städa rent hela lägenheten. Kul när man mår som man förtjänar. Men så var det, och rent blev det.
Tur vi har så mycket plats att hänga tvätt på. Eller hur var det nu igen.

Ja om ni undrar varför jag bloggar kl 2 på natten så kan ni ju fortsätta med det.

I lördags var jag iaf in till stan och käka middag med brudarna. Riktigt trevligt hade vi det. Och på lördag ska jag ha ett litet party här hemma, hoppas det blir lyckat det med. :)

Nej nu får jag nog ge mig. Kanske titta på nåt avsnitt av nåt.
Om jag inte ska sova undrar ni?

/T




Kommentarer
Postat av: sara

Har du köpt den boken? svenska eller engelska?

Svar: Ja nu har jag köpt den. Engelska. :)
Camilla & Tanja

2012-09-25 @ 10:32:58
URL: http://masaa.blogg.se
Postat av: Tanja

Nej jag har inte köpt den. Var nära att beställa hela trilogin igår, men sen ändra jag mig. Tänkte jag kunde köpa den idag i stan istället. Men jag kunde inte bestämma om jag ville läsa den på svenska eller engelska så jag köpte ingen. :(

2012-09-25 @ 21:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0