tgif

Hola,
 
Tydligen var det bara Dimitri som vill komma på mitt party, synd att han hade förhinder bara. :( Aja, vi får klara oss ändå :)
 
Igår var jag ledig eftersom jag var tvungen att åka in med bilen på service. Då passade jag på att ta ut en ledig dag. Jag var inte kvar i stan så länge, kom på att när jag väl betalt för servicen så har jag nog inte så mycket pengar kvar. När jag kom hem så bakade jag bröd, ett som jag velat testa länge men aldrig bakat. Gott var det iaf. Kanske lägger ut en bild på det nån dag.
 
Annars har jag ju skickat bröllopsbilderna till Paula och Rickard, jag vet inte om dom har fått och kollat igenom dom än dock. Hoppas dom blir nöjda båda två.
 
Idag jobbar jag halvdag, sank u.
 
Ja här hade jag tänkt lägga upp lite bilder från middagen och festen. Men tror ni det fungerar!? Snart byter vi från blogg.se Camilla, suger ju något så jävluskt.
 
bjuder på den här då, om det funkar:
 


/T
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0