beställa

I ett par veckor har jag varit lite lur på om jag skulle ta och beställa hem ett par jeans. Jättesvårt att veta om dom sitter bra liksom. Men jag har ju aldrig tid att åka till stan och köpa ett par. Så efter mycket om och men så bestämde jag mig förra veckan för att beställa hem ett par. Dom kom igår. Dom åkte tillbaka idag.
 
Fy fan säger jag bara. Har aldrig någonsin i hela mitt liv burit ett par byxor som suttit så dåligt. Jag fick två rumpor. Jag har försökt visa på en bild nedan.
 
Bilden ger inte verkligen rättvisa, men tänk er hur ett par jeans ska sitta över rumpan, ska som krama om den ni vet. Det gjorde dessa byxorna, på det vanliga stället och 5 cm högre upp också. Snyggt!
 
Jag har även beställt hem nya bikinis. :) Till Rhodos och Australien hade jag tänkt. Kul kul :) Hoppas dom passar bara.
 
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0