järn..

..mannen.
 
Den var vi och såg på bio i torsdags. Bra film. Tycker han är rolig. :)
 
 
Annars har man väl inte gjort så mycket i helgen.
Bakat, tränat, ätit, sovit. Jobbat lite då och då också.
 
Idag slutar jag vid lunch, sen har jag ledigt i 5 dagar. Nice!
Kvällen idag blir en lugn kväll för mig, har jour till kl 23. Ska hinna ut till Höglunda och hjälpa till. Efter det blir det tacos och sen vet jag inte, time will tell.
 
 
På fredag åker vi till stockholm och går på kung-konsert. Ska bli riktigt roligt. Ev blir det kanske lite shopping på lördagen. :) Kanske. Ska se om kusin min är pigg nog att träffa mig en stund också.
 
 
Trevlig valborg gott folk!
 
/T
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0