Nej nu j*vlar

Nu får det vara nog.
 
Jag har kört länge på att jag ska minska mitt sockerintag, det har ju gått sådär. Eller så har det gått åt helvete.
 
Men nu får det räcka. Nu ska jag INTE äta nåt godis, eller sötsaker, eller något sånt alls! En dag i veckan tror jag att jag måste ge mig själv, men nu till att börja med så är det en vecka fullt ut utan något godis.
 
Honung är en sak som jag kommer fortsätta med, kan anses som fusk, men det sket jag i. Jag dricker te, och i mitt te vill jag ha honung. Jag ska minska mängden dock. Och eventuellt dricka tesorter där jag inte känner att jag måste ha honung.
 
Två bilder från helgen.
 

 
Jag väljer att skriva ut detta på bloggen för att jag inte ska fuska. Nu vet jag att det flesta jag umgås med kommer veta detta, och förhoppningsvis kommer att stötta mig (ev stoppa mig)
 
Uppdatering: Jag kör även en vit månad fram till Rhodos. :)
 
/T
 

Kommentarer
Postat av: sara

Uppdatering: Vit månad gäller ej expon !

Svar: haha
Camilla & Tanja

2013-04-22 @ 13:44:13
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0