osd

Sista natten i Östersund nu. Sista dagen på utbildningen imorgon, ska faktiskt bli skönt att få komma hem och tillbaka till riktiga vardagen, även om det varit bra dagar här också. :)

Det är utbildning hela dagarna, och igår kväll var jag och Malin ut på en promenad. Ikväll åkte vi ut och tittade till grabbarna på träningen sen hälsade vi på Frida på jobbet och till sist bio. Vi såg The Host, och den var riktigt bra! Dom hade inte ändrat eller tagit bort alls mycket från boken, så det var bra :)

Jag hann även ner på gymmet en sväng innan middagen idag. En snabbis, men det är bättre än inget. :)

Imorgon slutar utbildningen lite tidigare, så jag ska gå på stan en sväng. Eventuellt blir det till att träffa tjejerna hos Zalla på kvällen, eller så åker jag hem och tränar. Don't really know yet.

Borde sova nu. Japp.

/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0