Tisdag, känns som måndag

Ja jag får väl blogga då, verkar ju inte som att någon annan vill göra det..

Det har hänt en hel del sen sist. Har ju bland annat varit påsk, trevligt värre. Och kanonbra väder har vi haft också. Riktigt nice. Och så fick man träffa mamma och pappa som åkt upp.

Jag hade tänkt lägga upp en massa bilder från dom senaste veckorna, men det var inte så många som ville fungera. Men lite pics iaf.

Påskmiddag i Borglunda


Jag tog en promenad, på isen bland annat.


Har köpt 1,5 kg godis till Camilla och Fredrik.


Testat ny frilla


Väldigt god frukost.


Väldigt god kvällsfika, orkade dock inte allt :)

Bild på mig när jag sitter på fisketävlning. Fick ingen fisk.
 
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0