....

Hej hej. Blir inte så många inlägg från mig nu för tiden men jag känner inte att jag har något intressant att skriva om. Tjat om barnen mest. Kanske inte så intressant för någon annan än mig. Men nu har vi iaf börjat att renovera Lisas rum.
 
Här har vi börjat riva tapet jag och Hugo!
 
Här är taket som gömde sig under takväven!
 
Här har vi satt upp ny list och målat väggen.
 
Kommer eventuellt fler bilder när det är klart!
 
I övrigt flyter livet på i Borglunda. Snart dags att börja jobba igen. Den mentala förberedelsen har inletts! :-)
Hugo har bestämt sig för att sluta med nappen! Han har bara haft den på nätterna de senaste månaderna, men nu tyckte han att han var så stor så den inte behövs längre. Vi hoppas att det håller i sig! :-)
 
Jag har haft två veckors träningsuppehåll nu, och det känns verkligen. 
 
Ja, men nu tänkte jag kolla på lite skidskytte. Verkar inte gå så bra för grabbarna.
 
Ha det!
// Camilla

Kommentarer
Postat av: Tanja

Vi vill se efterbilder. Och undrar om Lisa önskar sig något när hon fyller år?

2013-02-19 @ 12:35:17
URL: http://torkkel.blogg.se
Postat av: Camilla

Kommer väl efterbilder så småningom... Om du kommer på vad Lisa önskar sig så kan du väl meddela mig oxå.... Har ingen aning faktiskt....

2013-02-21 @ 08:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0