Lördag

Idag är man på jobbet. Jag hade tänkt fixa med lite bilder vi tog på Maja häromdagen, men jag glömde bilderna så det blev inte så. En annan dag.
 
Annars så mår jag ganska dåligt, fortfarande ont i halsen, och idag känner jag mig allmänt hängig och förkyld. Kul.
 
Jag har börjat läsa Beautiful Creatures serien också. Läst ut första boken igår, men jag måste erkänna att jag känner mig besviken. Jag hade väl förmodligen för höga förväntingar eftersom alla sagt att den är SÅ bra. Visst, den är väl okej, och jag kommer läsa alla fyra böckerna, men den är verkligen inte en WOW bok. Kanske blir bättre nu i tvåan, vem vet. Men första boken hamnade inte på min topp 10 lista av bra böcker, eller ens bokserier. Nr 1 är fortfarande Vampire Academy, ifall ni undrade.
 
 
/T
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0