btw

Jag såg förresten min första orm idag! 
 
Den var stor och svart! Riktigt läskig. Jag pratade med min roomie Danni om det när jag kom hem och hon sa att det finns giftiga ormar där jag såg den. En hon pratade om som var vanlig var stor och svart -iiih. Så det var förmodligen den jag såg. Hon tipsade om att man inte ska stanna och ta kort på den -no shit ;). Jag och Nathalie som gick tillsammans då började traska på i en snabbare fart, några av oss sprang(Nathalie) :) 
 
Vi såg den förövrigt två gånger idag. :S
 
Nu ska jag försöka sova! 
 
Hoppas att ni har det bra. Jag önskar att man kunde transportera sig som Harry Potter. Tänk vad lättsamt! 
 
/T

Kommentarer
Postat av: Marita

Har du sett några spindlar ännu?

Svar: Nja, bara små spindlar. Såg en häromdan när jag var ute och gick som var lite större. Typ som en enkrona. Så än så länge är det inte värre än i Sverige, men jag har garden uppe ändå. :)
Camilla & Tanja

2013-07-07 @ 23:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0