Tuesday

Hello! 
 
Idag har vi haft vattengympa igen, det är riktigt roligt, och jobbigt som tusan! :) Ska bli kul att köra det med er där hemma sen. Alla kommer tro att det är sånt för små tanter, men det är riktigt bra träning kan jag lova! :D
 
Nu ska jag Natalie och Izabell titta på film. Typ resten av boendet (flera hundra pers) ska festa. :) 
 

Bild från igår när jag kom hem från min joggingtur!

Bild från idag innan vattengympan, taggad! 
 
Ta hand om er gott folk! Miss u lots! 
 
/T
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Känns som att man kommer ligga rätt mycket efter i träningen så hårt som ni kör, kul att läsa om hur du har det! Vi saknar dig med

Svar: Men det ska jag hjälpa er med när jag kommer hem! Var så säker :) Se till att ni också bloggar mer, eller instagrammar eller nåt, så jag får se vad ni har för er för skoj. :) Längtar till december när jag får träffa er alla igen! <3
Camilla & Tanja

2013-07-16 @ 13:24:50
URL: http://malinerica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0