went for a walk...

Imorgon är det dags för skola igen. Det ska bli kul, men samtidigt är jag lite orolig för om jag kommer kunna få plats med nåt mer i min hjärna :) 

Jag tog en liten promenad idag i finvädret. Träffade några nya kompisar :)

 
En bild på boendet. Det är inte allt, men balkongen man ser till höger på bilden är min. (vår)
 
Solar.
 
Det finns ganska många weird looking birds. Denna var den enda jag lyckades få med på bild, dom springer iväg så fort man kommer nära. 
 
 
Idag blev jag lite (mycket) irriterad när jag skulle äta frukost. Jag skulle ta fram mina jordgubbar för att skölja dom, men tror ni att dom fanns kvar??? NEJ! Det är inte okej! :( 
 
/T

Kommentarer
Postat av: Frida

En mat-tjyv?! Skämmes

Svar: Haha ja men det var bara ett missförstånd (hoppas jag). Min roomie hade råkat tagit med sig sina och mina. Men jag fick tillbaka dom på kvällen, så det löste sig :) Men nej, mat-tjyvar gillar vi inte!
Camilla & Tanja

2013-07-14 @ 23:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0