where did the time go

Gud vad tiden går snabbt alltså. Jag tycker att jag nyss kom hem från skolan, och nu är klockan halv tio och jag måste strax gå och lägga mig. Men jag har ju iaf lyckats fått lite gjort nu ikväll, så det känns bra. Plus att jag ev inte behöver läsa en av onlinekurserna, håller tummarna för det. :) 
 
Igår köpte jag mig en cykel :) Det är jag nöjd med. Jag hoppas bara att den kommer hålla, iaf tills det är dags att åka hem till Sverige igen. Skönt att ha lite mer frihet, och att slippa hålla busstiderna hela tiden. Plus att man får en liten workout innan man kommer till skolan, och när man cyklar hem. :) Tror det är ungefär 8 km enkel väg. Ska försöka komma ihåg att starta runkeeper nån dag. 
 
 
Imorgon är det boxning och group exercise på schemat, plus att jag har praktik på gymmet. Ska bli kul! Sen är det helg och då blir det förhoppningsvis stranden och om jag vågar ska jag testa surfa! :D 
 
Rak rygg, höften ska vara jämn under hela övningen, tappa inte pinnen, le för kameran. mycket att tänka på...
 
Idag har jag ätit pannkakor! Svingoda. Här ser ni en av varianterna, med nutella och jordgubbar! MUMS! :)
 
Nu måste jag göra mig redo för sängen. Hörs snart igen! 
 
/T
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0