Postkodlotteriet.

Snälla snälla snälla, sluta trakassera mig! Om jag inte svarat på de miljoner brev ni skickat mig kan ni inte då inse att jag inte är intresserad? Och nu börjar ni trakassera mig på telefonen oxå. Tjejen som ringde var väldigt påstridig. När jag sagt "Jag är inte intresserad" tre gånger var jag tillslut tvungen att lägga på luren.
 
Snälla Rickard "Whatsyourname" SLUTA!!!!!
 
Kan man polisanmäla postkodlotteriet för förföljelse och trakasserier? Hmmm, tål att fundera på.
 
// En tålamodstrytande Camilla

Kommentarer
Postat av: Stora syster, Moster

Jobbigt när de inte lyssnar, har några som ringer om pension och de ger inte upp...
/K

2013-10-16 @ 08:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0