Helgen

Hello!

Denna helgen har varit underbar! Fått lite väl lite sömn kanske men det var det värt! Har blivit väldigt mycket tid spenderat på stranden haha! :)

Igår var vi ett gäng som gick upp väldigt tidigt för att gå uppför mt coolum och se soluppgången! Helt otroligt fint var det! Efter det åkte vi till Sunrise café för frukost, goooott!! Sen gick vi en sväng på Coolum beach och sedan vidare till Mooloolaba beach.

Idag har vi intervall träning uppför en backe!! Spy-intervaller kallar vår lärare det, yey vad roligt! Haha, jag hoppas det går bra iaf. :)

Hoppas det är bra med er alla!

/T


Sunrise at mt coolum <3


Happy with my new bikini at the beach!


Tappra bergsbestigare! Längst till vänster är min roomie Danni, bredvid henne är hennes syster Sally, sen Jani min andra roomie, Kelli, jag, Natalie, Kellis kompis (kommer inte ihåg vad hon heter), och Linus. Kelli och Linus går i min klass (A), Natalie går i den andra klassen (B)


Nöjda, undrar varför? :D


Beach art


Jag blir lätt rastlös på stranden. :) 


Haha, bara för att jag kan! 


Nytt armband :) 

 


Kommentarer
Postat av: Stora syster, Moster

Hej hej! Du verkar ju ha det bra där borta... Mats har börjat jobba och jag har denna veckan kvar på semestern, var tog den vägen?? Ha det bra, så ses vi på skypen när du har tid! <3
/K&M&M

2013-09-02 @ 23:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0