What up dawg?

Elo'! Haow aw u? :)
 
Jag har varit vääldigt duktig med att inte äta en massa skit sen jag kom till australien. Men denna veckan vet jag inte vad som har hänt. Jag har inte varit nyttig alls :( Och det känns i magen också. Tänk att jag gick med typ magknip hela tiden innan, och tyckte det var normalt. Blir en väldig skillnad när jag inte äter en massa skit. Ska bli bättring i helgen! 
 
Imorgon är det en Fitness summit på skolan, så inga lektioner, men det blir en massa föreläsningar istället. Ska bli roligt och intressant! Och på lördag är det samma sak, den är frivillig (egentligen inte) men jag ska gå då också. Det blir inte mycket till ledighet denna helgen, men jag ska försöka passa på att njuta så mycket jag bara kan på söndag! 
 
Lite bilder från dom senaste dagarna. Typ bara från igår och idag men ändå :D 
 
Denna chokladen är farligt god!!  
 
Kelli har blivit kär i vatten! :)  
 
Kelli och Linus, kast med liten boll.  
 
Jag älskar värmen!  
 

Som sagt, kär! :D

Cool guy...
 
Sola sola sola 


Happy girl!
 
Danne mannen har svårt att flyta i vatten, men hoppa kan han!  
Tired girl after 4 hours of placement at the gym :) 
 
Fick den här bilden skickad till mig. Haha, jag tror kanske att jag har klagat för mycket om man jag börjar bli gammal! :D
 
Saknar er alla! <3
 
/T

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fasen va det ser härligt ut! :-) Miss ya!

2013-09-06 @ 11:32:21
Postat av: Sandrii

Men Tanja! Hur har du det? Fan va dåligt samvete jag fick när jag såg din kommentar på bloggen, jag har ju inte hört av mej!! Men du ser ut att ha det så bra på bilderna så det hoppas jag :) Myyys med Bärra nu! Kraaaaaaam

2013-09-19 @ 08:19:25
URL: http://sandraspartiska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0