Hello!

Ja men jag tankte att jag kunde blogga lite :)
 
Har ju inget internet hemma, men jag ar i skolan just nu och vi har lov sa jag har inga uppgifter jag maste jobba med, sa varfor inte blogga lite :) Ber om ursakt for att jag saknar dom dar bokstaverna som dom inte anvander i det engelska alfabetet.
 
Det ar bra med mig iaf. Igar fick vi veta att vi far en lagenhet som vi sokt, som ar jatte super duper mega bra! Riktigt fin, plus att vi kan koppla in bredband dar sa det kommer bli kanon. Fortfarande i Mooloolaba men narmare stranden, vi ser stranden fran dar vi bor. Typ mitt i smeten utan att vara mitt i smeten, perfekt! :D
 
Lite bilder pa den nya lagenheten
 
 
 
 
 
 
Jag hoppas att allt ar bra med er dar hemma. Jag funderar pa att aka hem en svang i juni-juli. Inget bestamt eller bokat an, men jag hoppas att jag kommer ha rad. Vill garna komma hem och traffa alla.
 
/T

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser jättefint ut. Hoppas du ksn fixa så vi får träffa dig.
Kram

Svar: Jag ska gora mitt basta!
Camilla & Tanja

2014-04-08 @ 06:54:00
Postat av: Marita

Såg ju riktigt fin ut, vad kul att ni fick den!

Svar: Ja den ar riktigt fin! :) Tack ! :D
Camilla & Tanja

2014-04-09 @ 22:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0