Sunday.

Hej hello hey tja hi tjabba ! 
 
Sunday funday, eller?? Jag borde packa idag men jag orkar inte. Haha. Jag ska aka och traffa en klient idag, vet inte riktigt nar det blir men det blir trevligt. Vi ska traffas och ata lite lunch. Imorgon jobbar jag 5.30-14, sen blir det flytt for hela slanten. Har inte hort nanting fran real estate agenten dock, men vi har skrivit pa papper pa att jag flyttar in den 22a sa jag antar att det fortfarande galler. Far ringa dom imorgon och kolla vad som hander antar jag :) 
 
Detta ar huste jag ska flytta in i haha. Snodde bilden fran google maps street view ;) 
 
Just nu sitter jag och tittar pa den nya releasen pa bodyattack. Det ar svart att bara titta och forsoka lara sig, man vill sa garna kora hela passet! Men det verkar hur kul som helst att kora, hardare an den forra releasen sa jag ar verkligen taggad att borja kora den !! :) :) :) 
 
BodyAttack!! 
 
Nej nu far jag kanske ga och packa lite innan jag maste aka och traffa lovely Jill :) 
 
/T
 
 

Kommentarer
Postat av: Marita

Hur stort är huset ? Ligger det närmare skolan?

2014-09-23 @ 21:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0