Thai Update.

Helloooo!! U from sweden, yes?


Tanja har. Nu har jag hittat till en dator minsann. Vi har det jattebra i alla fall, och hotellet ar verkligen bra. Fina rum, bra pooler och god frukost. Jag har inte hort av mig till sa manga, sa jag hoppas ni berattar for varandra istallet. Man far sjalvklart sms:a om man vill nagot! :)

Flygresan ner gick battre an vad jag hade forvantat mig. Det tog lang tid men det gick ju bra, man at och tittade pa film och tv. Sov dock ingenting. Kandes lite konstigt att landa, klockan ar typ 8 pa morgonen lokal tid, och for oss egentligen 2 pa natten. Och man hade inte sovit nat knappt, och ville som inte forstora forsta dagen med att sova heller. Sa det va lite kampigt, men det gick bra. :)

Vi har atit valdigt gott maste jag saga, och det gar verkligen att fa billigt om man vill. Blev bjudna pa lunch idag av nagra svenskar som ager en restaurang har. Per hade kopt ner lite grejer till dom. Hur gott som helst! Grillat med potatis, och oj vad gott det var!

Vi har hunnit med en utekvall i Patong an sa lange, och killarna tog verkligen och festade till. Dom kom tillbaka till hotellet vid halv sex pa morgonen ungefar. Vi tjejer gjorde tidigare kvall. Men det var nog en upplevelse dom inte glommer i forsta hand. Ja, om man nu inte heter Lars och har lite minnesluckor.

Nu sager datorn nat pa thai, maste kanske sluta! :S

Hors nat mer!

KRAM Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0