Semester del 4

Ja nu börjar vi minsann närma oss slutet på min semester. =)



Det regnade på måndan v 29. Fick veta en hemlis ;)



Jag o Per målade hans balkong, TVÅ gånger.



Onsdag va vi och åkte Gocart! Hur kul som helst, trots att jag va den enda tjejen som vågade åka. =)



Onsdagen var även Nelzon sista dag med sin fina svans. =(



På torsdagen blev det till att åka in till stan. Nelzon skulle opereras. Jag o Per va i stan heeela dan.



Men till slut så fick vi komma o hämta honom, stackarn...



Han har varit så duktig! Men kragen ville han helst slippa.



På fredag var det äntligen dags för Linas hattfest! =)



Det var en rolig kväll, dock blev vi inte långvariga när vi väl kom ner på stråket.



Hattgänget! :]



Lördagen hade fotbollsmatch inplanerad, pojkarna laddar upp. På kvällen var det tänkt att man skulle åka in till stan. Alla var där, utom jag. Jag stanna hemma o titta på film :)



Och just det, vi grillade visst några gånger denna veckan också =)


/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0