zzzzz...

Tröttheten... den kommer vinna över mig idag som det känns. =( Jag är helt slut, why??

Jaja, jag får ju försöka stå ut iaf.

Helgen har varit bra. Spenderade fredagen med syster, hugo o annso. Käkade hemmagjord pizza och tittade på film, water for elephants. Hur bra var inte den filmen då? Varför har man väntat så länge med att se den? Hur bra som helst iaf, hemsk dock.

I lördags var det jobb, o lite mer film ;) Såg på the fighter med petra, den var också riktigt bra. Efter det fotboll. Sen till Evelina för grillning o massa snack med tjejerna.

Och igår då, då var det sammandrag för knattarna. Det gick som det gick, ingen som räknar mål här inte. Men jag tyckte dom gjorde en bra andramatch, och det ser positivt ut ändå. :) Sen blev det till att plocka bort o städa på IP, o sen hem i vila. Jag, gandiii och nelzon låg o myste i sängen, gandii o nelzon e bästisar nu. ;)

Ne nu ska jag försöka få i mig nån kopp te o lite yoghurt.

¨
bilden har ingenting med inlägget o göra


/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0