Ny vecka.

Ny vecka, nya möjligheter. eller hur.

Helgen har varit bra, men det har gått för snabbt. Jag följde med maritta till stan i fredags, jobbade och va på middag i lördags. Tackar man väldigt mycket för, god mat och gott sällskap :) Igår följde jag med birgitta till stan för att gå på Model lab. Kan inte påstå att jag är imponerad. Det tog lång tid, sminkningen var väl sådär, och bilderna va sviiiindyra. Tack, men nej tack.

Jobbar kväll i veckan, skönt med sovmorgon, men det blir långa dagar på jobbet. Träning ikväll direkt efter jobbet, skönt att röra på sig men jag är dödstrött. Kanske ska sova istället för att sitta här.

Självporträtt från 2007


/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0