Tvångstankar på väg till jobbet:

Stängde jag av spisen? - Klart jag stängde av spisen. - Hmm, stängde jag verkligen av spisen? Kl är kvart över 9 jag kan vända vid kraftverket åka hem och kolla... - Klart jag stängde av spisen. - Men gjorde jag verkligen det? Kan inte vända blir så stressigt sen då... - Ja jag stängde av spisen... - Men, tänk om jag inte stängde av spisen? Då kommer huset att stå i lågor när jag kommer hem, måste vända. Emil kanske är hemma. Ringer Emil. Nä jag jobbar men Angelica är hemma. Ringer Angelica. - Vill du åka hem och kolla om jag stängde av spisen?

JAG STÄNGDE AV SPISEN! :-)

// Camilla

Kommentarer
Postat av: Tanja

pucko

2011-03-29 @ 09:44:58
URL: http://torkkel.blogg.se/
Postat av: Stora Syster

Kommer du inte ihåg den där sången???

/K

2011-03-29 @ 12:24:51
Postat av: Camilla

Glömde ju den där proceduren just idag...

2011-03-29 @ 13:15:48
URL: http://torkkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0