V 27+1

Igår hade jag gått 27 fulla veckor. Lärde mig den hårda vägen att man inte ska baka lussebullar, pepparkakor, kanelbullar, städa och adventspynta två våningar a´87 kvm samma dag när man gått 27 veckor. Inte jag iaf. Hade nåt så sjuuuuuuukt ont i ryggen.

Hela klanen Näslund kom på adventsfika, och jag tror inte att jag var så trevligt sällskap, men det kändes som ryggen skulle gå av. Plockade in i diskmaskinen när alla gått och höll på att börja storböla för jag hade så ont i ryggen....

Inatt började Hugo hosta igen... Han höll mig vaken mest hela natten. När klockan ringde så kändes det faktiskt bra i ryggen, men börjar känna mig förskyld istället. Mest bara elände den här helgen alltså.

Positivt dock att det kom lite snö igår! Hoppas att den får ligga kvar ett tag!

Ja, bla bla bla har väl egentligen inget vettigt att skriva.

// Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0