Den man ligger med får bädda

Jag blev helt plötsligt toksugen på fika! Typ kanelbullar, mums! Men jag orkar inte baka, camilla du kanske kan komma bort med lite bullar åt mig? Ah?

Ikväll är det premiär för våra knattar, ja alltså träning. Hoppas det dyker upp nå folk.

Mer än så blir det nog inte för lilla mig, eventuellt ska jag kolla hockey. Det är ju ändå final, IGEN!
Seriöst, har ni hört talas om att ha EN finalmatch, och semifinal också för den delen.
Och plus att matcherna alltid är så jävla lång. Sluta upp med att stanna klockan hela jävla tiden, vill dom slåss så får dom väl för fan göra det på matchtid också. Oj, vad jag svär. Men hockeyregler e fan bra konstig.
Och så ska allt vara på engelska, but why? Jag är väldigt för engelska, det är inte det. Men ganska ofta låter det som nåt påhittat. Ja men typ, "spearing" eller "roughing", men ge upp.
Tacka vet jag fotboll. Man möter varandra två gånger, en gång hemma en borta. Och på mästerskapen är det EN semifinal och sen EN final. Aja, det här inlägget blev inte riktigt som tänkt, men wtf.



/T

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men mina bullar är ju slut!!! Måste baka nya i helgen....

2012-04-20 @ 08:24:50
URL: http://torkkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0