Semesterfirare

Ja men jag bloggar väl lite då. :) Just nu ligger jag ute i solen och njuter. Det är riktigt härligt med semester måste jag säga. Hittills har jag hunnit med att träffat Maja för första gången, varit på dop för Lisa, träffat familjen som fortfarande bor i skåneland, bakat bullar, slipat och målat hattgrejen, tittat på serier(det har inte varit sol hela semestern), läst litta mm. Vill förresten tipsa er som läst house of night att läsa novellerna som kommit ut också. Riktigt bra. Dock bölvarning. /T


Kommentarer
Postat av: Stora syster, Moster

Bullarna var goda, tack!!! Tamburmajor heter hattgrejen...Maja tackar för presenterna!
/K

2012-08-02 @ 17:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0