Något positivt...

... med att jag inte får sova på nätterna längre, är att jag fick se ett norrsken inatt! Inte jätte starkt men ändå! Häftigt!


Bild från Google

Nån bäbis verkar vi inte få. Har ont mest hela tiden. Ligger vaken halva nätterna för att jag har värkar och bara väntar att det ska ta i ordentligt. Men så bara avtar det och så blir det inget av...

Var ju på MVC i torsdags. Då hade blodtrycket stigit. Typ 135 över 100 om jag minns rätt. Så hon ringde förlossningen och kollade hur vi skulle göra. De beslutade att vi skulle komma in på lördagen för att kolla läget igen. Så i lördags var vi inne igen och kollade. Trycket hade gått ner lite. Typ 135 över 90 tror jag. Fick göra ett UL för att kolla till bäsen. 9 cm mellan tinningarna, två armar, två njurar, ett hjärta som slår, två ben. Såg ut precis som det skulle! :-)

Så vi fick åka hem.

Om jag förnedrar mig med en tjockisbild så kanske det händer något? Njae, ska bespara er stackare den chocken!

Ja, tävlingen var det ingen som vann iaf...

// Camilla

Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag vill också se norrsken!

2012-02-27 @ 10:02:34
URL: http://torkkel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0