2011 snabbresumé

Januari:

Startar upp januari med middag och nyårsfirande på pålan. Jag och Camilla startar upp en träningsutmaning. Lina har födelsedagsfest, som startar med ett påfrestande zumba pass. På jobbet börjar jag med jourjobb.

Februari:

Hade fest med Sara och Marita, riktigt kul! Första Halv 8 hos mig middan gick av stapeln. Hade några myshelger, med bl.a middag, bowling, bada, basta, filmkväll mm.

Mars:

Fonduemiddag och spelkväll hos Sara med tjejerna. Årets skotersafari i Höglunda, vi vann inte. Tränar otroligt mycket, fortsätter med utmaningar. Jag går till Lina och blir blond. Jag får låna en serie av Sara, The Black Donnellys, hur bra som helst!

April:

Jag köper iPhone! Jag, Camilla och Hugo leker en stund innan jobbet. Träning, träning, träning. Jobbade 4 lördagar denna månaden, plus jour i 2 veckor. Jag o Per har officiellt varit tillsammans i 1 år.


Maj:

Ett helt gäng beställer inlines, här testar vi dom tillsammans. :) Per fyller år. Grillar första gången för året. Jag åker ner till skåne, går på krogen där för första gången på väldigt länge. Jag o Paula tar en roadtrip till Åhus.
 
Juni:

Expo och storsloken på byn, två roliga kvällar. Får äntligen finväder på byn. Grillning, singstar, spel. Frida bjuder på middag för att vi ska hjälpa henne packa. :) Får testa Sofi o Jonas nya Tassimo. Katja tvingar med mig på bingo, jag vann inget, vilken skräll! Går på 3D bio för första gången med Friday, Lillepe o Ollo. Semestern börjar!

Juli:

Semester. Sola sola sola. Vi åker ner till Göteborg och hälsar på Paula. Marita är kattvakt, och berättar att Nelzon kommer hem, men att hans svans bara hänger. :( Detta resulterar till slut med att den måste amputeras bort. 
Men vi går iaf på Liseberg, och jag åker nya fritt fall, var livrädd. Resten av semestern bestod av bio bl.a HP, Mörtsjön, Grilla, Målning av balkong, Camilla berättade om bäbis, Hattfest, Stråket. Börja jobba.

 
Augusti:

Tillbaka på jobbet. Hittar Leijona på macken, mm gott! :) Pappa kommer upp. Jag köper en cykel, och monterar ihop den själv. Hade en fotodag i min ensamhet, tog bilen och åkte. Jag o Per bestämde oss för att flytta ihop.

September:

Eftersom vi skulle flytta hem till Per, så ville han att Gandii skulle börja gå ut. Börjar packa. Bloggen fyller 1 år. Får veta att någon vill ha lägenheten, så jag ska vara ute sista sep. Packa!

Jag o Per åker på ikea, vi handlade lite... Börjar flytta grejor från min lägenhet, bygger ihop ikeamöbler, lever i ett kaos. Jag fyller år, har fika mitt i kaoset. Städar ur lägenheten.

Oktober:

Nu är vi sambos, och katterna trivs i sitt nya hem. Rockabillyfest på Höggården, rolig kväll. Marita fick hem Helmer, och jag va hundvakt. Ljusparty, efter ljusparty, efter ljusparty. Fonduekväll med tjejerna.

November:



Tesupé! Fina flickor på förfest. :) Breaking Dawn på bio! Jag börjar leta efter resor till bl.a thai. Mamma kom upp o hälsa på. Vi bokade resa till Thailand =)

December:


Den 3 december började vår resa till Thailand, och vi hade det hur bra som helst. Riktigt fint väder, så detta året vågade vi boka båtfärd till Phi phi islands bl.a.
Annars åkte man ner till Skåne för att fira jul med familjen, och sen hem igen för att fira nyår.

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0