20120113

Hola!

Fredag igen, fan va härligt med lite helg. Och det känns hur bra som helst att jag äntligen har kommit igång med lite träning igen, kanske kan det gå vägen för beach 2012 =)

I helgen är det inget planerat för min del, vad jag vet iaf. Jag tänkte åka lite skidor (jag e ju bäst nu) men längre än så har jag inte kommit i planeringen.

Igår tog jag och körde två varv i 2,5an. Höll dock på att dö första varvet, men jag kom iväg på två. Faktiskt ganska stolt över mig själv, och trillat har jag bara gjort en gång hittills. Det var jag helt säker på att jag skulle göra titt som tätt. Men det ska nog bli bra för mig att gå i skidskola, så jag får in tekniken. För nu tror jag mest att jag chansar, men men, jag kommer ju framåt iaf. :)




/T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0