Måndag

Måndag, igen. Att helgen aldrig kan vara liiiite längre. Känns som att jag skulle behöva i alla fall en dag till för att vila upp mig innan jobb. Meeen, no such luck.

Men helgen har varit bra, förutom för stackars Hugo, krya på dig. I fredags skulle jag ha vilodag hade jag bestämt, det blev inte så. Jag följde med Annso ut o åkte lite skidor istället (8,6km). Dom två första varven kändes riktigt tunga, hade ju precis varit på lappa o käkat black and white. Men annars börjar det kännas mycket bättre på skidorna, känns som att det bara går bättre och bättre. 

Lördagen spenderades mestadels i stan. Hämta Frida från work och sen hem till henne. Fick god välkomstdrink och gjorde oss redo för Lina födelsedagskalas. :) En rolig kväll, dock fick jag ta det ganska lugnt fram till 23, eftersom jag hade jour. Det ringde inte så mycket, det är jag glad för. 

har inte hunnit lägga in några bilder från helgen, men dessa tjejer var ju på plats bl.a

 

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0