2012-07-17

Hej hej,
 
Jag vill ha semester, ni då? Men jag får glatt jobba denna och nästa vecka också. Sen har jag semester, i bara 3 veckor, börjar ångra det lite nu. Men det är bättre än ingenting. Blir ju förmodligen en resa till hösten, så jag är nöjd ändå. :)
 
Igår var jag ut med kameran en sväng. Det blev lite bilder på Nelzon och så passade jag på att testa mina macrolinser. Jag är väldigt nöjd själv. Jag är extremt duktig på att vara självkritisk, så detta är stort för att komma från mig, men jag är faktiskt nöjd med bilderna :)
 
Ett litet smakprov på några av bilderna från igår: (förutom översta bilden på nelzon, den är från några veckor sedan. Om han är skitig? Ne..)
 
 
 
/T
 

Kommentarer
Postat av: sara

nice pic

Svar: sanks soda!
Camilla & Tanja

2012-07-17 @ 16:32:31
URL: http://masaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0