Måndag

hej hej,

Här händer det inte mycket. Jag har inte mått så bra den sista veckan, och har absolut inte haft speciellt mycket lust att blogga, eller jobba, eller laga mat, eller städa eller nånting egentligen. Per har säkert tyckt jag varit en underbar flickvän den sista tiden, eller inte. Men men, nån gång måste jag väl rycka upp mig.

Den senaste tiden har jag iaf, utan inbördes ordning:
-jobbat
-tittat fotboll (irl o på tv)
-varit på trevlig middag
-målat hus
-bölat
-varit på sommarfest med jobbet
-spelat bingo (jippi, not)
-fikat med systrar + barnen
-fyndat på loppis
-mm

Nu ska jag försöka somna.


/T

ps. jag funderar på att skaffa en tatuering. Så, nu kan ni vänja er vid den tanken. ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0