Tuffa veckor...

Nu lägger vi dessa två skitveckor bakom oss och ser fram emot en ljusare framtid!
 
Lördagen den 15 februari fick Hugo feber. Söndagen den 16 februari fick Lisa feber. Måndagen den 17 februari fick jag nackspärr... VAB -Check.
 
Tisdagen den 18 februari drog jag ut en visdomstand. - Check.
 
Onsdag torsdag var jag hemma med nackspärr / huvudvärk + två rastlösa ungar.
 
Natten mot fredag fick jag en jävla tandvärk i min ickeexisterande visdomstand. Resulterade i ett akutbesök hos tandläkaren i Östersund.
 
Lördag= skotersafari! Härligt väder, bra skoteråkning, bedövade tandvärken med alvedon. Friska ungar framförallt! :-) Trevlig fest på kvällen!
 
Söndag = En ovanligt bra dag! Trots lite baksmälla! :-)
 
Måndag kunde vi jobba hela dagen! Tisdag kunde vi jobba halva dagen, sen ringde dagis. Lisa har feber... VAB tisdag, onsdag, torsdag och fredag.

Östersund Winter Rally på fredag kväll, torka spyor på Hugos rum fredag natt....
 
Lördag blev en dag i bakningens tecken!
 
Söndag.
Skulle åka till stan och bada med barnen. Hugo skulle köpa fiskar och återuppliva akvariet. Innan vi åkte fyllde vi upp akvariet så att det bara skulle vara att släppa i fiskarna när vi kom hem. Jo, tjena Kerstin.
 
Kom hem från stan, så har akvariet läckt. Sisådär 25 l vatten har runnit ut på golvet, ner i källaren över Hugos bilbana. Fick låna Katja och Mats akvarie. Istället för vårt lilla på ungefär 55 l blev det ett lite större på 150 l...

Stressar som fan för att få till akvariet så fiskarna kan få komma ur sina papperspåsar. Drar på bandy.
Spelar ca 50 minuter. Stukar foten. God natt.
 
Nu kan det nästan bara bli bättre! Nu ser vi fram emot två födelsedagar i veckan! Börjar med Lisas två årsdag på onsdag! <3
 
I fäders spår - för framtids segar
 
// Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0