uppdatering jobbfront

Hej alla glada. 
 
Idag efter jobbet hade jag som sagt en intervju att ga pa. Den gick valdigt bra. Jag kom jattebra overens med agarna till gymmet och dom gillade mig. Det marktes att dom var valdigt nojda med intervjun och att dom garna ville ha med mig i ganget. So far so good... 
 
Men... Det ar ett heltidsjobb. Och jag studerar redan heltid. Jag brukar inte soka heltidsjobb eftersom jag vet att skolan kommer komma i klam. Dom sa inte i annonsen att det var heltid, det var annonserat som group exercise instructor, och ett pass ar ju en timme sa jag tankte att dom behovde nagon som tar ett par pass i veckan. Men dom vill ha en heltidsanstalld som sagt. Jag sa att jag kan kolla med mina larare hur schemat kommer se ut nasta termin, for som jobbet ar sa ar det bara halvdagar man jobbar. Antingen formiddag eller eftermiddag plus varannan lordag. Men om man jobbar lordagen sa ar man ledig en annan dag i veckan, sa eventuellt kan jag kanske lagga upp det sa att jag tar alla lordagar sa jag har en ledig dag i veckan och sen kan man pussla ihop det tillsammans med skolan. For jag kanner att jag verkligen skulle kunna klara av det har jobbet, plus att jag skulle alska det! 
 
Men som sagt, det kommer kravas lite pussel om det ska ga ihop sa vi far se. Jag ska prata med Annie (min larare som har hand om schemalaggning) och se hur det kommer se ut, sen skulle agaren till gymmet ringa mig pa tisdag for att se hur det ligger till, om jag kan ta det eller inte. hoppas hoppas!
 
 
/T
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0