Nr 155 - 159


Nr 155 Fick följa med fina flickor på party! Tack för en trevlig kväll tjejer! :-) Tanja var också med men fick inte plats i soffan... Sorry lillsis! ( Att jag inte var så pigg på lördag morgon skyller jag helt och hållet på Sara! )


Nr 156 Kollade på starten till årets Storsloken. Tydligen över 100 båtar i år igen. Kändes inte som så många när man stod brevid och kollade! Hugo tyckte det var häftigt!


Nr 157 Hugo och kusin hittade en "koja"...


Nr 158 Hundbad på barkplan!


Nr 159 Snubblade på en sten eller nåt när jag skulle utföra veckans maxtest. Strax innan 2 km snubblade jag, men jag sprang vidare mina 5 km. Ökade inget från v 1 men jag skyller det på knät... Aj aj aj. Jag säger som Hugo sa när jag kom hem igen: "Mamma sessen"

På återseende! :-)

// Camilla


Kommentarer
Postat av: sara

what! Jag är väl ändå oskyldig?

2011-06-09 @ 10:16:30
URL: http://masaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0