Utmaning

Japp, som sagt så blir det en "ny" utmaning för mig. Det är typ samma utmaning, men jag skippar alla små veckoutmaningar. Plus att jag ökar antalet situps. Häng på den som vill. Jag har "paus" en vecka så jag blir kvitt förkylningen ordentligt, men startar på måndag nästa vecka!

UTMANINGEN:

5 Mars - 15 April 

Under dessa 6 veckor ska detta avverkas:

150 km
ska avverkas på frivilligt sätt. (Simning, cykling, promenad, löpning, rodd etc.) ska avklaras.

30 träningspass Vad som är giltigt som ett träningspass avgör du själv

60 min i plankan
, på knä eller tå, rak eller sidoplanka.

500 armhävningar
, på knä eller tå.

1500 situps

20 min
jägarvila. (Sitt mot en vägg i 90 grader med benen)


/T

Kommentarer
Postat av: malin

Det där måste jag testa, vart finns programmet som du hade i inlägget innan? :)

2012-02-27 @ 22:04:47
URL: http://malinerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0