No class.

Hello. 
 
På torsdagar har vi bara en lektion, och den missade jag idag. =/ Jag har praktik på gymmet kl 9 så jag cykla till skolan tidigt för att hinna. Men ungefär vid tio så kommer en av mina klasskamrater till skolan och har väldigt ont och kan knappt gå själv. Hon fick veta igår att hon har brutit tre revben, så hon skulle nog ha stannat hemma idag kan man tycka. Det var vad våra lärare sa till henne också. Så dom skickade hem henne, men ville inte att hon skulle åka ensam så jag följde med. Vilket resulterade i att jag missade den enda lektionen vi hade idag. Men jag får ta igen det en annan dag helt enkelt, jag pluggade ju igår iaf. 
 
Livet flyter på som vanligt här down under iaf. Sover, äter, pluggar, tränar, sover, äter, pluggar. That's it. :) Men det känns bra. Man har kommit in i en bra rutin nu, det är helgerna som är lite jobbiga bara. Man hinner tänka så mycket, även om jag gillar helgerna också. Skönt att få en paus från skolan fast man gillar den. 
 
Min cykel är kvar på skolan. Funderar på att ev springa dit och hämta den. Kan nog bli så faktiskt. Eller så sticker jag ut och springer nån annanstans och tar cykeln hem imorgon istället. Time will tell. 
 
Nu ska jag göra nåt annat. 
 
Hoppas allt är bra med er där hemma! Jag har varit lite dålig på att höra av mig i veckan, men jag har inte mått så bra, plus att jag sovit dåligt. 
 
Lite bilder: 
 

Anatomin. Mycket att lära sig. (och detta är knappt en sida)
 

Jag höll på att dö när jag såg denna =/ STOR!


Jag har testat på att köra bil på fel sida. Det är mega konstigt att växla med vänstern, plus att jag sätter igång vindrutetorkarna varje gång jag ska starta blinkersen.

Eftersom jag mått lite si och så, så har jag öppnat ett till brev. Vilket innehöll choklad! <3
 
Kram 
 
/T
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0