Kyla

Måste det verkligen vara 20 grader kallt? Eller 25 för den delen? Det borde räcka med typ 10-15 grader kallt. Men vi har ju det väldigt fint i vår lilla by nu i alla fall, vitt överallt :) Jag vet att jag borde ha en fin bild som stödjer det påståendet, men det har jag inte. Jag har inte varit ut med kameran nånting. Det är för kallt!
 
Detta är typ den enda bilden jag har, men det syns så dåligt. Ni som bor här vet ju hur fint vi har det just nu. Men ni andra, ja ni får tänka er att det är vitt överall, på träden, buskarna ja men överallt. Så då vet ni.
 
Men det var ju ett jävla tjat på vädret eller hur. Har hört talas om att dom som bara pratar om vädret är väldigt tråkiga människor. Så jag är väl jävligt tråkig då. So be it.
 
Igår gjorde jag en jädra deal med Per. Den är jag nöjd med. Men två veckor kommer gå snabbt nu tror jag. Hmm. Tror jag ska njuta som tusan, verkligen tänka på det hela tiden, då borde det kännas aningen lite längre. Ja det tror jag, hehe.
 
Nu slänger vi in en bild så ni inte blir uttråkade av all text. Here you go:
 
Jag efter att jag åkt skidor i 12,5km. Det är alltså en MIL och 2,5km. Det ni.
 
/T
 
 
ps. ja det är prislappen som sitter kvar på skidan. ds.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0