rubrik saknas

Jag försöker dra ner på sötsaker denna veckan, eller jag började typ i söndags. Det går sådär. Honung kommer jag inte sluta med, för jag vill ha det i mitt te. Och te kommer jag inte sluta dricka, såatte ja.
 
Men jag är mästare på att varje dag äta massa onyttigheter, såsom choklad, godis, bulle, kaka, you name it. Ja ni hör ju, ganska dumt. Så nu försöker jag minska detta. Som sagt så går det sådär. Jag småäter ju inte en massa, vilket är bra. Men när någon fyller år och det bjuds på tårta, då tar man ju en liten bit. Och liten var faktiskt biten. Och jag tog bara en. Framsteg. (plus att jag inte åt några kolhydrater till middag) 
 
Ja jag vet att det bara är tisdag och det har knappt gått tre dagar, men va fan! Sötsug är inte det lättaste att hantera, speciellt när jag inte egentligen vill sluta med choklad mm, bara minska och inte äta det varje dag.
 
Från det ena till andra, MEN, jag hatar användare på tradera som inte skickar varan man betalt för! Idioter är vad ni är. Ge mig mina grejer för fan!
 
Bilden är från i söndags, när jag och Malin tog en sväng i skidspåret.
 
/T
 
ps. jag ska på glitterpartej på lördag. jag har en klänning. den är glittrig. VÄLDIGT glittrig. ds.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandri

Ja bra där, vi kan peppa varann! Inget godis sen nyår för mej, dock lite bullar å kakor än but still, ja va ett Frida-godis-monster :P

Svar: Ja jag kommer ju inte lyckas känner jag nu... Jag vill ha nåt goooott!! :(
Camilla & Tanja

2013-01-23 @ 09:20:41
URL: http://sandraspartiska.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0