Monday

Hey! 
 
Jag tänkte att jag skulle blogga lite, men jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om faktiskt :) 
 
Vi gjorde ett Max heart rate test idag i skolan, det var ganska jobbigt. Enligt den så är min max 186. (don't really know) Men vi ska gå djupare in på sånt där längre fram så det ska bli intressant. 
 
 
Jag skulle haft fotbollsträning idag egentligen, men varken den vi åker med eller Linda(tjejen i min klass) skulle på träningen så det blev inte så. Jag tror jag ska ta en liten löprunda istället. Typ nu. Strax. 
 
Satte mig precis och skulle vara duktig och göra lite onlineuppgifter, men då var det nåt fel för det funkade inte som det skulle, så då blev jag less och sket i det. Bra där! :) 
 
Min sista roomie har flyttat in idag, en tyska som heter Janika. Verkar vara glad och trevlig. 
 
Nej nu ska jag jogga en sväng! 
 
Hoppas ni har det bra där hemma <3
 
/T

Kommentarer
Postat av: Stora syster, Moster

Hej!
Här hemma är det bra, men kallt. Det tog och blev höst! Hoppas att sommaren kommer och hälsar på igen om ett tag och stannar i 5-6 veckor (när vi har semester)
Ha det bra!
Kramar från oss!
<3 K&M&M

Svar: Trist att det blivit så kallt :( Vi har haft fint väder idag, sol och varmt. Men det började regna lite lätt nu på kvällen, men det gör inget. :) Detsamma!
Kram! <3
Camilla & Tanja

2013-07-16 @ 09:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0